• Merhabalar, Türkiye'nin E Ticaret forumuna hoş geldin. Hızlıca üye olarak e-ticaret ile alakalı tüm sorularına hızlıca cevap bulabilirsin.

    KAYIT OL 

İpucu Amazon İade Yönetimi - A'dan Z'ye Garanti Talepleri Nasıl Önlenir ?

Burak

Yönetici
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
100
Puanları
18
Merhaba,



Sizi Amazon.com.tr müşteri ürün iade talepleri ve A’dan Z’ye garanti politikası konusunda bilgilendirmek istiyoruz. Amazon iade politikalarına uymanız Amazon satıcı performansınızı arttırmanız, müşteri memnuniyeti sağlamanız ve iade süreçlerinde ürünlerinizi uygun bir şekilde teslim alabilmeniz için önemlidir.



A’dan Z’ye Garanti Politikası hangi durumlarda karşıma çıkabilir?



Amazon.com.tr üzerinden alım yapan müşterilerimizin aldıkları ürünleri İade Politikamıza uygun olması koşuluyla 30 gün içinde iade etme hakları bulunmaktadır. Alıcının ilk iade mesajından sonraki 48 saat içinde alıcıyla sorunları çözüme ulaştırmamış olmanız A’dan Z’ye Garanti talebi oluşmasına sebep olabilir.



A’dan Z’ye taleplerini nasıl önleyebilirim?




A’dan Z’ye garanti taleplerini önlemek için Amazon.com.tr iade politikası kapsamındaki tüm iadelerin otomatik olarak yanıtlanmasını öneririz. Bunun için iade ayarları bölümünden bu ayarınızı otomatikleştirmenizi tavsiye ederiz.

Tavsiye Edilen Seçenek:



Varsayılan Otomatik İade Kuralları


İade politikası kapsamındaki tüm taleplerin otomatik olarak onaylanmasını istiyorum: Amazon Politikası



Not: Ön Ödemeli İade Etiketi Programına kaydolduğunuzda Amazon alıcıya ücreti ödenmemiş bir posta etiketi gönderir. Aksi takdirde “Ürün iadesi talimatlarınız” kısmına müşterinin ürünü gönderebileceği bir takip kodu yazmanız gerekmektedir. Bu seçeneği aktive etmeniz iadeleri otomatik olarak onaylayacağınız anlamına gelmez, fakat iade politikası kapsamında tüm iade süreçlerini otomatik olarak başlatarak sizi olası A’dan Z’ye taleplerinden korur. Ürünün iadeye uygun olup olmadığında ürün elinize geldikten sonra karar verirsiniz.



A’dan Z’ye Garanti Talebi ile karşılaştığımda ne yapabilirim?

Oluşan herhangi bir A’dan Z’ye garanti talebine A’dan Z’ye Garanti Talepleri yönetimi bölümünden 30 gün içinde itiraz edebilirsiniz.



Teşekkürler,



Amazon.com.tr



Amazon Services



Esentepe Mahallesi Bahar Sokak No:13/52 Şişli İstanbul



Siparişlerinizi ve satıcı mesajlarınızı kontrol etmek için Amazon Seller uygulamasını iOS ve Android cihazlarınıza indirebilirsiniz.
 
Üst